Co nabízíme

Jak podporu řešíme?

Společnost TechSoft Engineering s.r.o. poskytuje svým uživatelům podporu při řešení jejich úloh a problémů, které se mohou při instalaci nebo použití softwaru vyskytnout. Budeme rádi, když naši budoucí uživatelé nás osloví v případech, kdy budou chtít poradit, jak lze řešit jejich problém pomocí prostředků virtuálního modelování nebo se budou chtít dozvědět více o technickém softwaru, který prodáváme.

Ve výše zmíněných případech nás současní i budoucí uživatelé mohou kontaktovat prostřednictvím webového formuláře Zadat požadavek, na e-mailové adrese hotline@techsoft-eng.cz nebo na telefonním čísle +420 255 775 004.

Využívání webového formuláře prostřednictvím odkazu Zadat požadavek má několik výhod:

  1. Dotaz se v podstatě okamžitě dostane k vhodnému odborníkovi z naší firmy, který se problémem může začít hned zabývat.
  2. Historie řešení daného i všech předchozích dotazů je uživateli stále k dispozici a může se k němu kdykoliv vrátit prostřednictvím odkazu Přehled požadavků.
  3. V případě, že řešení dotazu přebere jiný pracovník v naší firmě má okamžitě k dispozici veškerou historii řešení a všechny dostupné informace. To opět vede k urychlení řešení.

Uživatelé, kteří si u nás zakoupí produkty ANSYS mají zároveň přístup k zákaznickému portálu firmy ANSYS, na který se mohou dostat prostřednictvím odkazu ANSYS Customer Portal. Tento portál nabízí další podpůrné materiály pro práci s programy ANSYS. Náš tým se bude těšit na Vaše dotazy.